Der er enkelte både, som ligger på engen ved vandet og vi skal derfor gøre opmærksom på at dette IKKE er lovligt, da engen er fredet. Bestyrelsen må derfor bede alle bådejere om enten at lægge båden ud i vandet, op i egen have eller på vinterpladsen (græsstykket ved legepladsen). På forhånd tak.
Arkiv
Seneste indlæg
Kategorier
Stikord
affald
aktiviteter
Arrangement
arrangementer
badebro
Bestyrelsesmøde
Bornholm
brobisser
broen
byggeri
byggesager
både
børnefamilier
dagrenovation
diger i dragør
Dragør kommune
dræn
ekstraordinær generalforsamling
Flaghejsning
flagnedtagning
fællesarealer
fællesområder
Generalforsamling
grillaften
haveaffald
Højesteret
kloak
kolonihaveforbundet
kystsikring
legeplads
Loppemarked
petanque
Referater
renovation
retssag
retssagen
sangaften
Sankt Hans
socialt samvær
vand
vandaflæsning
vandbrønd
vandforsyning
vandmåler
vurdering
