Petanque sæson 2025 sluttede med en fin fest
Hilsen fra afslutning af sæson 2025 og en opfordring til at alle er velkommen til at møde til ny sæsonstart den første mandag i maj 2026.
Nærmere info følger forår 2026.
Her blev denne sæsons vindere afsløret og Arne, Erik samt Vibeke blev flot nr 1.
Bente Thorup stoppede som formand, da de har solgt deres kolonihave. Arne og Jonna overtager posten og Betina fortsætter som kasserer.
Sæson 2026 starter den første mandag i maj, hvor der trækkes lod og sæsonenes hold sættes.
Alle er velkommen på petanque holdet og er du/I nysgerrige på spillet, så mød op og vi kan aftale, hvordan du/I kommer i gang.
Der vil senere komme et opslag om og tid for sæson 2026.
Tak til alle for en god sæson 2025 / Jonna
