Den 5. juni 2026 kl. 17-22
Tænder vi igen grillen og åbner foreningshuset til en hyggelig og uformel aften, hvor alle foreningens medlemmer er velkomne
Vi sørger for:
Kartoffelsalat, noget ”grønt”, ketchup, sennep og de ristede/rå løg samt servietter.
Du sørger selv for:
Kød, pølser eller hvad du nu vil have på grillen hvis du vil have andet tilbehør til maden end kartoffel-salat og 2 slags grønt, skal du selv medbringe det, HUSK der skal også medbringes drikkevarer, tallerkener, bestik, glas samt evt. dug.
Arrangementet er gratis men tilmelding er NØDVENDIG.
Tilmelding til adi@ah-soendergaarden.dk eller SMS til 28553385. Det er også muligt at lægge en seddel i postkassen Hovedstien 39 husk at oplyse, hvor mange I kommer samt oplyse jeres have adr. f.eks. ”H39”
Program
Kl. ca. 16:30 tændes grillen – af 2-3 frivillige personer som har kendskab til opgaven – grillen skal være klar til kl. 18.
Vi håber de fremmødte hjælper med opsætning og anretning af buffeten samt hjælper med at gøre huset klar til rengøring.
Kl. 22-? er der fælles oprydning. Vi har rekvireret rengøring ,så huset skal være klar til rengøring inden det forlades!
BEMÆRK: Ved få deltagere kan arrangementet blive aflyst.
