Bestyrelsen holder møde kl. 18.00 den anden torsdag i hver måned

Referater fra møder samt anden information er tilgængelig på hjemmesiden. Du kan kontakte bestyrelsens formand ved at sende en mail til: marianne@ah-soendergaarden.dk eller du kan udfylde kontaktformularen.

Læs referater fra bestyrelsens møder

Se en oversigt (PDF) over Bestyrelsesens ansvarsområder 2017-2018.

Du kan også med fordel kigge på vores side med praktiske informationer.

Kontakt bestyrelsen

9 + 13 =

Skriftlig henvendelse kan lægges i bestyrelsespostkassen ved foreningshuset. Postkassen tømmes én gang ugentligt af formanden – dog ikke i vinterhalvåret.

Alle skriftlige henvendelser til bestyrelsen kan forventes at blive behandlet på førstkommende bestyrelsesmøde.
Skriftligt svar kan forventes ca. 1 uge efter bestyrelsesmødet.
Bemærk – anonyme henvendelser behandles ikke.

I vinterhalvåret skal henvendelse ske via e-mail til formanden på dennes mail.

Formand Marianne Jungsted
marianne@ah-soendergaarden.dk

Fyrrestien 10
Mobil: 28 91 53 78

Næstformand Nicklas Kjærsvold
nicklas@ah-soendergaarden.dk

Langstien 2
Mobil:  27 28 22 60

Sekretær Mette Nicolaisen
mette@ah-soendergaarden.dk
Markstien 9
Mobil 60249731

Kasserer Randi Luthmann
randi@ah-soendergaarden.dk

Lille Strandstien 12
Mobil: 26 37 82 93

Bestyrelsesmedlem Erik Johnsen
erik@ah-soendergaarden.dk

Granstien 28
Mobil 29895003

Bestyrelsesmedlem Per E. Andersen
per@ah-soendergaarden.dk

Tværstien 2
Mobil: 40 42 40 79 – efter kl. 17

Suppleant Adi Norsell
adi@ah-soendergaarden.dk

Lille Engstien 10
Mobil 28 55 33 85

Suppleant Karin Borgstrøm
karin@ah-soendergaarden.dk

Langstien 24
Mobil: 24 83 65 02

Suppleant Dorte Bachmann
dorte@ah-soendergaarden.dk

Markstien 3
Mobil: 51 27 54 47

Seneste nyt fra bestyrelsen

Referat af bestyrelsesmøde 11-01-2018

Tilstede: Marianne, Nichlas, Randi, Per, Karin, Erik, Martin, Adi, Mette Afbud: Dorte Dagsorden: 1.Godkendelse af dagsorden 2. Godkendelse af referat fra d.09.11. 2017 3. Meddelelser fra formanden 4. Regnskab 5. Meddelelser fra diverse udvalg m.m. 5.1. Dræn, vand,...

læs mere

Referat bestyrelsesmøde 09-11-2017

Referat fra bestyrelsesmødet torsdag den 9.november 2017 kl. 18.00 Afbud fra: Karin, Martin Tilstede: Erik, Nicklas, Marianne, Adi, Per, Dorthe, Mette. Dagsorden: 1.Godkendelse af dagsorden 2. Godkendelse af referat fra d.12.oktober 2017 3. Meddelelser fra formanden...

læs mere

Referat bestyrelsesmøde den 12. oktober 2017

Tilstede: Randi, Per, Erik, Karin, Dorte, Adi, Marianne. Afbud: Mette, Nicklas, Martin. Dagsorden: 1.Godkendelse af dagsorden 2. Godkendelse af referat fra d.14.september 2017 3. Meddelelser fra formanden 4. Regnskab 5. Meddelelser fra diverse udvalg m.m.: 5.1. Dræn,...

læs mere

Arkiv