Bestyrelsen holder møde kl. 18.00 den anden torsdag i hver måned

Referater fra møder samt anden information er tilgængelig på hjemmesiden. Du kan kontakte bestyrelsens formand ved at sende en mail til: marianne@ah-soendergaarden.dk eller du kan udfylde kontaktformularen.

Læs referater fra bestyrelsens møder

Se en oversigt (PDF) over Bestyrelsesens ansvarsområder 2017-2018.

Du kan også med fordel kigge på vores side med praktiske informationer.

Kontakt bestyrelsen

12 + 1 =

Skriftlig henvendelse kan lægges i bestyrelsespostkassen ved foreningshuset. Postkassen tømmes én gang ugentligt af formanden – dog ikke i vinterhalvåret.

Alle skriftlige henvendelser til bestyrelsen kan forventes at blive behandlet på førstkommende bestyrelsesmøde.
Skriftligt svar kan forventes ca. 1 uge efter bestyrelsesmødet.
Bemærk – anonyme henvendelser behandles ikke.

I vinterhalvåret skal henvendelse ske via e-mail til formanden på dennes mail.

Formand Marianne Jungsted
marianne@ah-soendergaarden.dk

Fyrrestien 10
Mobil: 28 91 53 78

Næstformand Nicklas Kjærsvold
nicklas@ah-soendergaarden.dk

Langstien 2
Mobil:  27 28 22 60

Sekretær Mette Nicolaisen
mette@ah-soendergaarden.dk
Markstien 9
Mobil 60249731

Kasserer Randi Luthmann
randi@ah-soendergaarden.dk

Lille Strandstien 12
Mobil: 26 37 82 93

Bestyrelsesmedlem Erik Johnsen
erik@ah-soendergaarden.dk

Granstien 28
Mobil 29895003

Bestyrelsesmedlem Per E. Andersen
per@ah-soendergaarden.dk

Tværstien 2
Mobil: 40 42 40 79 – efter kl. 17

Suppleant Adi Norsell
adi@ah-soendergaarden.dk

Lille Engstien 10
Mobil 28 55 33 85

Suppleant Karin Borgstrøm
karin@ah-soendergaarden.dk

Langstien 24
Mobil: 24 83 65 02

Suppleant Dorte Bachmann
dorte@ah-soendergaarden.dk

Markstien 3
Mobil: 51 27 54 47

Seneste nyt fra bestyrelsen

Indkomne forslag til generalforsamling 2018

Til generalforsamlingen 2018 er der indkommet 2 medlemsforslag. Forslag 1 omhandler kontingentfri måneder i anledning af foreningens jubilæum. Forslag 2 med tilhørende bilag omhandler ny valuar og ny værdiansættelse. Du kan læse / downloade begge forslag her. Vi...

læs mere

Referat af bestyrelsesmøde 15-03-2018

Dagsorden 1.Godkendelse af dagsorden 2. Godkendelse af referat fra d.08.02. 2018 3. Meddelelser fra formanden 4. Regnskab 5. Meddelelser fra diverse udvalg m.m.: 5.1. Dræn, vand, kloak 5.2. Trafik- og gadebelysning 5.3. Vurderings- og byggesager 5.4. Hjemmeside 5.5....

læs mere

Referat af bestyrelsesmøde 08-02-2018

Tilstede: Marianne, Adi, Erik, Karin, Per, Randi, Mette. Afbud: Dorte, Martin. Dagsorden: 1.Godkendelse af dagsorden 2. Godkendelse af referat fra d.09.11. 2017 3. Meddelelser fra formanden 4. Regnskab 5. Meddelelser fra diverse udvalg m.m.: 5.1. Dræn, vand, kloak...

læs mere

Arkiv